2017. október 16., hétfő

Új írói felület

Sziasztok! 

Furcsa, hogy ennyi idő után bukkanok fel, gonosz módon se nem búcsúztam el, se nem zártam be a blogomat, egyszerűen csak eltűntem. Ennek oka, hogy írói válságba kerültem elég hosszú időre, amikor néha-néha írogattam, de azt éreztem, hogy ez már nem megfelelő, nem elég, most pedig próbálok visszatérni. Azonban újabb híreim vannak: habár visszatértem az íráshoz, úgy érzem, ez a blog már nem én vagyok. Nagyon szerettem régen, még ha nem is volt sok olvasóm, de boldoggá tett ez az oldal, ahol minden nap tevékenykedtem, s új emberként úgy döntöttem, hogy új írói felületet is hozok létre. Ez a blogom megint a verseimről, novelláimról, könyvemről (ha úgy alakul), gondolataimról és egyéb írásaimról fog szólni. Ugyanaz az ember vagyok, mégis kicsit másmilyen. Ha valaki emlékszik még rám, remélem újból rám talál. :) Az új blogomat itt találjátok meg:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése